آخرین خبرها
خانه / اخبار / درخواست سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) از سازمان تنظیم مقرارات و ارتباطات رادیویی برای مساعدت در زمینه ارائه سرویس های جدید FUP و حجم های متنوع اینترنت ثابت.
درخواست نصر کشور برای ارائه سرویس های جدید FUP و حجم های متنوع اینترنت ثابت

درخواست سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) از سازمان تنظیم مقرارات و ارتباطات رادیویی برای مساعدت در زمینه ارائه سرویس های جدید FUP و حجم های متنوع اینترنت ثابت.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در نامه ای ازسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمینه ارائه سرویس های جدید FUP و حجم های متنوع اینترنت ثابت درخواست مساعدت کرد.به گزارش روابط عمومی نصر کشور، در نامه محمد باقر اثنی عشری به حسین فلاح جوشقانی آمده است : با عنایت به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا (COVID-19) و اجرای فاصله‏ گذاری هوشمند اجتماعی و در خانه ماندن (دورکاری، کلاس ‏های برخط مدارس و دانشگاه‏ ها و …) که منجر به افزایش استفاده آحاد مردم از اینترنت ثابت شد، نیاز است که علاوه بر سرویس‏ های موجود بر اساس مصوبه 266 مورخ 21/08/96، سرویس ‏های جدیدی با FUP و حجم ‏های متنوعی هم تعریف و ارائه شود که این مهم نیازمند مساعدت آن سازمان محترم و همچنین کمیسیون محترم تنظیم مقررات ارتباطات است. لذا خواهشمند است دستور فرمایید امکان استفاده از مصوبه‏ های 152، 181 و237 همزمان با مصوبه 266 بررسی و نتیجه به این سازمان منعکس شود.

منبع: روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

آدرس کوتاه شده: http://www.irannsr.org/s/mfahBUL

حتما ببینید

پیشنهادهای نصر کشور برای حل مشکلات کسب و کارهای حوزه فاوا در بحران کرونا

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در نامه ای به معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادهای اعضای این سازمان در سراسر کشور را برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده ازبحران کرونا ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *