آخرین خبرها
خانه / اخبار / فراخوان شناسائی و ساماندهی کسب وکارهای “آن لاین” حوزه سلامت

فراخوان شناسائی و ساماندهی کسب وکارهای “آن لاین” حوزه سلامت

1583335952176lvsvov3o5dibrv9pmc4pjeusbr

فراخوان شناسائی و ساماندهی کسب وکارهای “آن لاین” حوزه سلامت منتشر شد

پیرو مذاکرات و بررسی های چند ماهه در کارگروه مشترک کمیسیون سلامت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای و مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، فرایند شناسایی و اعطای گواهینامه به همکاران فعال این حوزه ، در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شده است .

به گزارش روابط عمومی نصر کشور ، نظر به اهمیت حفظ حقوق طرف های عرضه و تقاضا در این حوزه و حمایت از اقدامات ” حرفه ای “، از همکاران فعال در زمینه‌ی کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت در حوزه سلامت، تقاضا می‌شود با مراجعه به آدرس http://it.behdasht.gov.ir/page/startup، فرایند دریافت گواهی نامه برای محصولات و خدمات خود را آغازکنند.

اطلاع از نظرات و پیشنهادات همکاران محترم در فرایند اخذ گواهینامه، می‌تواند موجب پی گیری اشکالات احتمالی و تسهیل فرایند اخذ گواهینامه توسط سازمان نظام صنفی رایانه شود . لذا خواهشمند است این دیدگاه‌ها و نظرات را از طریق ایمیل info@irannsr.org به دبیرخانه سازمان اعلام فرمائید.

حتما ببینید

شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند از صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کنند

استفاده شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات از تسهیلات صندوق توسعه ملی ممکن شد . به گزارش روابط عمومی نصر کشور، بر اساس دستور العمل جدید صندوق توسعه ملی و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *